Kontakt
Adresa:
Pod Mýtem 46
785 01 Šternberk
tel.: 585 000 400
mobil: 606 632 364
e-mail: easyclean@volny.cz
Facebook
  • Po desetidenním návratu z dovolené přestala téci voda z trysky. I po vyčištění obou sítek dále nefunguje. Bez bidetu nemohu již být. Poraďte jak nejrychleji zajistit opravu a kde.
    • V návodu k použití je uvedeno, že při delším nepoužívání bidetu je nutné vypustit vodu z nádržky bidetu. Pokud tak není učiněno, může docházet k tvorbě usazenin (dle kvality vody), které mohou ucpat trysku bidetu. K nejrychlejšímu odstranění poruchy se spojte s techniky firmy Easy Clean.
  • Prosím o sdělení, jestli je možno v Brně, Vaše výrobky „elektronické bidety“ vidět a dostat bližší informace.
    • Zatím nemáme v Brně zástupce, ale když se na nás obrátíte, rádi Vám je přijedeme předvést a vysvětlíme Vaše dotazy.
  • Jaká je výhoda / nevýhoda jedné trysky vůči dvěma a jak je to s čištěním trysek?
    • Nejedná se o výhodu či nevýhodu, ale konstrukční řešení. Trysky se automaticky čistí před a po každém použití bidetu, doporučujeme však pravidelné čištění dle návodu k použití.
  • Jakou sazbu daně používáte, pokud montuje u zákazníka (v bytě, rod. domě) bidet vaše firma?
    • Naše firma používá při montáži bidetu privátního zákazníka 5 % DPH.
  • Vámi uváděné ceny jsou bez DPH nebo s DPH?
    • Uváděné ceny u všech výrobků jsou pro spotřebitele včetně DPH.
  • Dobrý den, prosím, sdělte mi prodejce pro region Praha – nejlépe 8, 9 nebo 10.
    • Kontakty na prodejce najdete na našich webových stránkách, případně Vám je sdělíme po konkrétním dotazu na e-mail.
  • Může bidet používat více lidí?
    • Ano, tryska, která umývá, je před každým použitím i po něm opláchnutá proudem čisté vody. Na bidetu je funkce čištění, které umožňuje klasickou pravidelnou očistu jako u WC mísy.
  • Mám kombi WC JIKA – Olymp, zdroj vody pro nádržku na opačné straně, než je dle nákresů. Ptám se, zda je nutný nový přívod a bude nutné provádět zásah do nových obkladů stěn, nebo je možné řešení použitím delší přívodní hadice?
    • Ve Vašem případě se opravdu dá použít delší přívodní hadice.
  • Můžu bidety vidět někde ve skutečnosti?
    • Vystavené bidety můžete vidět přímo na firmě Easy Clean ve Šternberku, případně na některé z výstav nebo prostřednictvím našich prodejců. V případě zájmu Vám sdělíme konkrétní osobu v rámci rozdělených regionů, na kterou se můžete obrátit.
  • Jak probíhá reklamace přístroje v případě jeho poruchy?
    • Pokud byl přístroj zakoupený přímo přes firmu Easy Clean, přístroj se reklamuje ve firmě. Pokud byl přístroj zakoupen u prodejce nebo stavební firmy, přístroj reklamujte tam, kde byl zakoupen. Naši partneři potom zajistí předání a reklamaci na firmě.
  • Dobrý den! Minulý rok jsme si pořídili Váš bidet. S manželkou jsme velice spokojeni, ale naše babička na něj odmítá sednout. Nemůžete mi poradit co s tím?
    • Dobrý den, někdy i toto od zákazníků slyšíme. Možná bych Vám doporučil dovybavit bidet dálkovým ovládáním. Jsou na něm tlačítka podstatně větší, takže je mohou ovládat i starší lidé, kteří hůře vidí a mají zhoršenou jemnou motoriku.
  • Dobrý den, jaký mají vaše produkty příkon ve W? Je nutný samostatný jistič, případně postačí 6A, nebo 10A?
    • Všechny bidety, které prodáváme se malinko liší v příkonu spotřeby el. proudu, ale nejvyšší potřebný příkon je 850 W, stačí v pohodě k jištění bidetu jistič 6A.
  • Z Vaší nabídky jsem si vybral konkrétní typ elektronického bidetu. Můžete mi sdělit, jak probíhá platba?
    • Na základě objednávky Vám bude vystavena faktura, kterou zaplatíte hotově technikovi v den montáže nebo převodem na náš účet.
  • Zajišťuje prosím Vaše firma tež montáž nebo jen dodání přístroje?
    • Zajišťujeme montáž zařízení na Vámi připravené přípojky vody a elektřiny po celé republice.
      U naší firmy můžete také nakoupit el. bidet „ON LINE“ se slevou (bidet bude po vyplnění objednávky zaslán na dobírku na Vaši adresu – montáž provádíte sami dle návodu k použití). Samozřejmě jsme připraveni Vám pomoci radou při vzniklém problému.